Wrocław

Poradnik dla poszkodowanych

Kupuj i sprzedawaj lokalnie z odbiorem osobistym i płatnością przy odbiorze
Jeżeli coś wzbudziło twój niepokój lub doszło do nadużycia, koniecznie zapoznaj się z poniższymi informacjami. Dowiedz się co należy zrobić i komu zgłaszać nadużcia.

Nadużycia

Najczęstsze przypadki w których powinnieneś się zwrócić do odpowiednich urzędów:

Niezgodność towaru z opisem lub uszkodzenie

Jeżeli sprzedawcą była osoba fizyczna - przysługują ci uprawnienia wskazane w przepisach Kodeksu Cywilnego dotyczące rękojmi za wady fizyczne (art. 556-576 Kodeksu Cywilnego)
Jeżeli sprzedawcą była firma - wyślij zawiadomienie o nadużyciu do Urzędu Ochrony Konsumenta i Konkurencji na adres e-mail: porady@dlakonsumentow.pl

Zapłaciłeś z góry i nie otrzymałeś towaru?

Zgłoś sprawę w najbliższym komisariacie Policji:

Szczegółowo opisz całą sytuację, przekaż komplet posiadanych dokumentów (takich jak: potwierdzenie wpłaty, wydruki treści korespondencji prowadzonej ze sprzedającym/kupującym, w miarę możliwości – wydruk z oferty lub ogłoszenia), Poinformuj Policję /Prokuraturę, że na jej wniosek Ceneo udostępni wszelkie posiadane dane dotyczące .

Od momentu złożenia zawiadomienia Policja/ Prokuratura powinna zakończyć sprawdzanie i rozpatrywanie wniosku w terminie do 30 dni i przesłać listownie decyzję dotyczącą wszczęcia lub odmowy wszczęcia postępowania przygotowawczego.

Zgłoś nam naruszenie

Niezwłocznie wyślij nam maila z informacjami:
adres e-mail kontrahenta
link do ogłoszenia
swoją nazwę użytkownika
numer konta, na który został zrealizowany przelew
opis zdarzenia
Wyślij zgłoszenie na adres email: kontakt@ceneo.pl
Dodatkowy adres do korespondencji tradycyjnej z Ceneo:

Ceneo.pl sp. z o.o.
ul. Legnicka 48 A
54-202 Wrocław
z dopiskiem: “CeneoLokalnie”